środa, 28 sierpnia 2013

Szykowna przystawka z chleba na zakwasie, surowej szynki i awokado.

Jak wiecie, ja ostatnio w paryskim nastroju :)
Od dziś, przez najbliższe trzy dni na blogu pojawiać się będą propozycje, które razem skomponują wspaniały obiad lub kolację. Wszystko zostało tak przemyślane, aby oczom, duszom i brzuchom było najlepiej jak tylko może być.
 
Minimum składników. Maksimum smaku.
Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni. 

 

 

Sałatka z chleba na zakwasie, suszonej szynki i awokado
na 2 porcje
  • 6 kromek chleba na zakwasie o grubości 3 milimetrów 
  • 4-6 plasterków suszonej szynki (u mnie przepyszna prosto z Włoch, niestety nie wiem jak się nazywa, była prezentem)
  • 1 awokado
  • 10-12 pomidorków koktajlowych 
  • oliwa z oliwek
  • sól morska, pieprz grubo mielony
  • woda do podania
Pomidorki kroimy na pół, awokado na 10 łódeczek. 
Wszystkie składniki układamy na talerzu.
Na koniec, tuż przed samym podaniem skrapiamy oliwą oraz oprószamy solą i pieprzem.
Obok stawiamy kieliszek z wodą.

Smacznego!




Pozdrawiam!
Praline

Zapraszam już jutro na drugą część!
 
Przepis bierze udział w konkursie "Paryska dieta".

Tutaj wszystko o książce dr. Cohena, a ja w ramach małej zbieżności nazwisk polecam Wam do posłuchania przy jedzeniu pana Leonarda Cohena :) Mnie bardzo odpowiada.

 

1 komentarz:

  1. Cudne, cudne, cudne.
    Chleb na zakwasie i awokado smakuje przepysznie!
    Czekam na kolejne dania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad.
Zapraszam ponownie ;)